Andreas och Oskar

Ligger och lyssnar på massa låtar av Andreas Grega och Oskar Linnros, jag bryter ihop. För bra. Lär ju vara några av dom finaste texterna jag har hört, det gör typ ont att lyssna på dom. PAIIIIN! Skön pain.
Älskling av Andreas Grega dör jag av haha! Och typ alla andra låtar också..
fan har hänt liksom? Lyssnar hellre på sån musik än Waynes musik nu.. YEAH YOU HEARD ME! fast, Wayne är ändå min bästa finaste ;)

Hade körlektion imorse, backning... hahaha orka att hon skriver upp varje gång jag svär.. vilket blev 23 gånger medans jag backade runt en liten gräsmatta...  HHAHAH fyfan jag måste tvätta tungan seriöst!

Idag så blire bara tjill hemma, eller ah jag ska rida och så.. Imorrn vettefan vad som händer, men på fredag ska jag leka med min Johannnnnaaaa :D
YEAH

Vill tillbaka till Rhodos NU NU NuUUUUUU. Man kan inte beskriva det med ord, saknar allt. Här hemma måste man ju sköta sig någorlunda bra liksom.. Vill bara flippa ur och göra sjuka dumma saker- så som det ska vara.
JAPP det vill jag så nu vet ni jao

herrejävlar nu är det en kärring på tv som verkligen ser ut som skroooot! Skojar inte, värsta jag sett i mitt liv, och kom då ihåg att jag ser mig själv i spegeln varje dag såaaatte då fattar ni huuur vidrig hon är :D

jajajajjajja
upp ur sängen!
snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0