Victor ma hoooomie

Ja, här sitter jag och dricker oboy och käkar majs direkt ur burken. Alltså det finns inge godare! Kanske jävligt skumt att kombinera dom två sakerna men det blir skitgott! haha

Har precis snackat med min käre vän Victor. Han är fan lika dum som jag. När jag frågade varför han aldrig ringer så svarade han att han har råkat radera ALLA nummer på sin mobil. HAHAHA jag dör så jävla typiskt honom. Sen frågade jag när vi ska förlova oss och han sa att jag kan förvänta mig att bra saker händer i helgen så det känns fint :) Men sen sa han att det blir billigt att gifta sig med mig för jag vill hellre ha godisringar än diamantringar på fingrarna :( va är det för stil vaa? Men iallafall så kommer han hit på torsdag och sen åker vi ju till gbg på fredag morgon. Då ska jag hitta en gbgare och bli kär i, ni vet sådär på en helg.

JAAAAAAarå. Nu är det Jerry Springer och det är jätteroligt. Jag tror att om 5 år kommer jag och Victor sitta där olyckligt gifta för att jag har varit otrogen. Det blir kul.
Men just nu är det två tjocka lebbar som slåss hahah, jag dör. OH NO YOU CHEATED!!! OH WELL OH WELL, SHE WANTED ME, SHE SEX GOOOOOD. alltså det här är underhållning på högsta nivå. Jag undrar hur mycket betalt dom får för att ställa upp?

Imorrn måste jag gå till skolan, det känns mindre roligt. Men på onsdag ska jag färga håret :D Eller bara utväxten, men ändå :)

Nu är det en tant på Jerry Springer som har varit gift med en gubbe i 10 år men aldrig fått orgasm, this is fun! hahahah

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0