Vad är alla hjärtans dag?

Svar: överskattat

Nej, helvete heller att jag är bitter. Men heyyyy jag tycker väl lika mycket om min mamma varje dag liksom? Och inte älskar jag Pilar och Marre mindre imorrn än vad jag gör idag.
Nej så sjukt kass dag, haha!
Tycker man om någon så gör man det inte bara idag. Och inte fan visar man det bara idag då heller? YUÄÄK då blir det sådär putti-nuttit-och jag hatar det
Kväljningar är vad puttiiinuttenuttgull ger mig. fyyyyyyyyy.
Så att, alla hjärtans dag är nog egentligen den perfekta dagen att vara singel på.
ja.
precis.
och som sagt, nej jag är inte bitter. Och jag är verkligen inte ironisk.
Jag bara
har
svårt
för
gull


plus att jag har tråkigt.
Snart börjar iallfall The Hills, och sen The City. Gissa vem som sitter klistrad vid rutan då liksom? me me me

Nu ska jag knivhugga en gose-nalle.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0