söndag, go fuck yourself

Hatar söndagar, vilken nyhet va? näe

Funderar starkt på att skita i skolan imorrn eftersom vi bara ska simma hela jävla dagen, seriöst jag avskyr badhus mer än vad jag hatar söndagar! Först är det svinkallt både i luften och i vattnet och sen har säkert 300 ungar pissat i vattnet, och eftersom jag inte är en sån bra simmare så blir det lätt en och annan kallsup, och jaaa hur kul är det att få in piss i käften och ner i lungorna va? Nej just det, inte sådär jätteroligt!
Det värsta av allt är att man inte bara är tvungen att simma lite utan man ska också dyka och hämta upp en förbannad docka från botten. WHYYYY?!!? Jag kan inte ens simma under vatten liksom. Och om jag ska "dyka" blir det magplask och sen ser det ut som om jag har knivskurit mig på magen typ. Så jaaa, jag kommer nog stanna hemma.

Nu sitter jag och väntar på att Tobbe, Linda och Mats ska visa sig på tv-rutan, haha okej det är kanske över en timme kvar men jag väntar och är lycklig över att jag ska få se deras ansikten. Tobbe är ju helt fantastisk!

Under tiden jag väntar lyssnar jag på musik, och jag har nog blivit lite kär i John Mayer. Sjunger skitbra, asbra låtar, utseende som en gud så vad mer kan man begära liksom?

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0