rubberikke

Satt nyss och skulle skriva today, fick total hjärnsläpp och stavade det totay istället. haha det tyckte jag var jättekul så jag skrattade så mycket att glurrbullarna jag åt hos Pilly nästan kom upp och sa hej igen. Men jag lyckades svälja i tid så att dom stannade där dom hör hemma. Sen tittade jag på ordet totay igen, och när jag såg det lilla ordet blev jag jättesugen på att ha en egen ödla som skulle heta Totay. Orsaken till att jag just vill ha en ödla som heter Totay och inte en katt är att ödlor kan gå i takt till 50cents låt go-shorty. Eller vad låten nu heter. Han sjunger. GOOO SHOrtyyyy it´s you r birthday, gonna party like it´s your birthday. Vet ni vilken jag menar då?
Men mamma vart jättearg när jag sa att jag vill ha en ödla för dom är så gröna så att om jag skaffar en ny pojkvän som är färgblind eller så, så kan han typ kliva på den och då blir det ödlemos vilket man kan se fel på och tro att det är något ätbart och då mår man dåligt sen.
Så mamma ringde min pojkvän och bad honom komma hit fort och få mig på andra tankar. -Ta din vita springare, sa mamma
-Helvete heller, jag tar moppen svarade min älskling.
Jag hann filma honom när han skulle hem sen igen och titta vilken liten vurpa han gjorde stackars gubben.




peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0