OS

Alltså OS är så jävla kul att kolla på! Jag skriker, gråter, skratta, surar och hoppar i soffan. HAHA ni ska se mig.
Men jag är sur för jag har inte sett en enda Snowboardåkare på hela OS, hallå är inte det med eller? Eller är jag bara efterbliven och missar det? Helvete att det ska vara så svårt, vill ju se alla dom killarna! haha på riktigt finns det inge snyggare än snowboard-killar. Man dör ju!
Jag har skärpt mig med att skriva om alla kändisar jag tycker är snygga eftersom jag blir mobbad av Nico och Vicky bara för att jag har nya kärlekar varje dag. Så jag håller mig alltså till Wayne i fortsättningen och ni ska slippa höra om mina andra mini-crushs haha!

Fan det är ju gamla tanter med på OS!!! En 43åring som kör skicross eller vad det heter. Det är fan inte illa pinkat i hundgården!
Jag skulle vilja kunna åka bräda eller skidor, men eftersom att jag har en tendens att bryta armar och bäcken och tummar och fingrar hahha så är det nog lika bra att låta bli..



Jag och Nikiiitaaaa kör Marres shot-face. Vilket ni ser till höger att hon inte gillar. HAHAHA

peace

Kommentarer
Postat av: ida

carolinee, har du hört att du är stöööörd?! bebisar är ju sweet, du var ju fan en bebis för inte så länge sen..fast kanske inte så sweet? :) hahah sorry

2010-02-23 @ 20:07:12
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0