operation patte

HAHA mamma och jag har suttit och kollat runt på plastikoperations-sidor. Skitroligt, man kan ju göra massa roliga saker! Mamma vill göra ett facelift och jag vill göra pattarna mina lite större, det skulle fan vara sjukt nice! HAHA! Men först måste jag spara ihop 44 tusen pix typ, och jaaa det är inte lika nice. Hahah, nej men seriöst jag ska inte göra det, men om man nån gång skulle få lite cash över skulle jag fan inte tveka.
Haha såg också att man kan spruta in nått ämne i händerna och i armhålorna så man inte svettas så mycket, tach gud att man inte har dom problemen alltså. Marre brukar klaga på att jag har handsvett, men VA? Den bruden vet inte vad hon snackar om hahaha! Jag har inte det, lovar.

jaa vad ska jag nu skriva om när jag inte orkar skriva mer om pattar och svett...
eh
eh
jaaaaa

vet inte riktigt.
är trött
Idag måååste Ryan åka ur sytycd, eller Nathan han är en jävla tönt! På riktigt, tål inte lillkillen.


En snygg Nicoflina och en högst icke-fotogenisk Corr



Charmörerna

peace

Kommentarer
Postat av: NICOLINA

haha vi ser fan ut som män på översta bilden

2010-02-03 @ 23:22:40
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0