okej?

Jag trodde att jag var lite smådum
Jag trodde att min klass är sådär lagomt efterblivna
Jag trodde att Norrmän var dom mest korkade i Norden.
MEN VA?! Vad fan håller Danmark på med? Haha alltså seriöst, nu är jag inte så stolt.
På vissa sjukhus ska dom börja dela ut gratis heroin till missbrukare. Dom ska ha sjuksköterskor som hjälper till att mäta upp lagom mängd heroin och sen ger dom det till missbrukarna. HAHAH ALLTSÅ??!! Är dom dumma i hela huvudet eller?
Skattebetalarna ska alltså betala heroin till knarkarna, haha wie vilken toppengrej.
Ska nog flytta till Danmark när jag blir stor, där är dom så smarta!

Jag är trött och jag är hungrig. Och grejen är den att jag nyss åt... Helvete. Jag önskar att jag var skitsmal och inte kunde gå upp i vikt hur mycket jag än åt. Allvarligt talat, jag äter som en jävla man och man ser ju det direkt på hakorna liksom. fyfaan.
Nu har jag också ett litet problem.. Jag har alltid världens beslutsångest. Alltså jag har verkligen problem med det, kan tex stå 10 minuter och välja om jag ska dricka cola i en blå eller rosa plastmugg, om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår, om jag ska gå åt höger eller vänster om dom där pelarna som finns i skolan.. Om jag ska ta höger eller vänster ben först när jag ska gå på bussen.. Kan aldrig bestämma om jag ska ta ost eller skinka på mackan, om jag ska duscha eller borsta tänderna först.. hahah alltså jag blir så jävla trött.
Nu har jag suttit i 30 min och funderat över om jag ska kolla på tattoo highway eller Paradise Hotel Danmark på tv6play.
Nu väljer jag.. JAG VÄLJERRRRRRRRR... EHMMM. Paradise Hotel... haha, man vet ju inte, deltagarna där kanske får gratis heroin dom också? Kan bli jävligt kul.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0