monday

Jag hatar allt som har med måndagar att göra...
förutom att jag slutar tidigt och att det är PH på kvällen, annars är det rätt lamt med måndagar.
Kom till skolan vid nio och high score, spanskan är inställd! Fyfan kändes som om jag hade vunnit 60 mille på lotto liksom! Sen hade vi engelska med lille Odis, och han har nu istället för att försöka få oss att sluta snacka skit, kommit på den briljanta idén att vi ska snacka skit på engelska. Ja nivet, om äckliga killar, cp-tjejer och så vidare. Okej, kanske lite bra saker också, men det är dom äckliga och roliga sakerna man kommer ihåg liksom. haha!

Ska till ridhuset med Trixie ikväll och sen ska jag fan plugga lite. SEN mina vänner är det PH och det missas veeeeerkligen inte, då får någon hugga en yxa i ryggen på mig.

hörs
peace

Kommentarer
Postat av: NICOLINA

hahaha du kan inte förneka att du är störd Corr!

2010-02-01 @ 21:54:42
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0