Lung-rensning någon?

Mår sjukt illa, haha alltså inombords.
Gissa vem som tvingades att bada av sin tyrann till morsa? jorå, jag.
Gissa vem som nästan började gråta när det visade sig att en hel klass med småbarn också skulle bada samtidigt som oss? jorå, jag.
Alltså barn är så jävla äckliga, jag svär att minst varannan unge pinkade i vattnet. Och jag fick tre kallsupar vilket innebär att jag är full med piss nu! HHAHHA jag vill dö, har verkligen fobi för det där..
Undrar om det fastnar i lungorna? Alltså kisset. Eller får man ens ner vattnet i lungorna när man får kallsupar? Äh fan det spelar inte någon roll, jag spyr ändå när jag tänker på äckelbarnen haha.

Roligaste idag har iallfall varit Marre som är så jävla efterbliven.
Inatt vid typ klockan 2 skickade hon ett sms: CORR, jag dör. Gissa hur gammal Cimon är?!!??
Jag orkade fan inte svara då liksom och senare idag så skrev hon igen: MEN GISSA DÅÅÅÅ!
Svårt... eh ett år äldre än oss cp-hora svara jag.
-jaha kul att du visste, nu är det bara för mig att satsa. Jag blir kåt bara jag ser han, blir en pöl efter mig där jag har suttit när jag jag har kollat på PH.
HAHAHHAHA alltså tjejen är sjuklig, meen helt underbar.
Nu har vi börjat tagga tills vi ska till Pilly också när hon fyller :) Tänk att P snart blir 19, det är ju sjukt :D haha! Skönt att hon blir pensionär två veckor innan mig iaf :D Känner mig ung. Marre är babyn i gänget. 9 dagar yngre än mig, fiiint det ;)
Hur skönt var det inte när vi fyllde 18 att vi fyller så jävla tätt?
Pilly 17 feb
jag 1 mars
Marre 10 mars
sweeeeeeeeet

Nu ska jag kolla på Cops och garva åt fula människor :D
see yah
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0