jag är så sjukt bra

JAG HAR KÖRT BIL FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!
Jag gjorde det så jävla bra också tycker jag, haha! Mamma sa att jag var duktig när jag hade kört klart, men under tiden jag körde satt hon och svor och skrek att jag inte skulle köra så långt ut i kanten, HAHAHAH asroligt att göra henne rädd :D Jag hade ju full koll serrni ;)

Idag har jag fan varit skitduktig! Gick upp rätt sent iofs men sen var jag duktig och red alla tre kusarna, mockade och sen åkte jag och Emma på teori på körskolan och sen gick vi och gymmade och solade :D Fett bra gjort av oss! Om jag vart brun när jag solade? röd röd röd haha

nu ska jag ta mig lite oboy om jag lyckas göra den god.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0