It´s cold out here

Heeerreeemin!! Allvarligt talat, varför guud vaaarföööööör måste du göra så att det är så kallt? När du gör såhär mot oss så vill man ju hellre komma ner till helvetet där det alltid är varmt istället för att komma upp till dig när man kolavippar. Tänk på det gamle man!

Ingen skola idag, hehe. Hovslagaren kommer till hästarna och mamma jobbar så gud så synd att jag var tvungen att vara hemma. Men Nico smsade och sa att spanskan var inställd så jag missar bara engelskan idag så det var ju bra va.

Jag längtar som faan tills på fredag för då åker vi till Göteborg :D jag älskar verkligen Göteborg, där ska jag bo när jag blir lite lite mer redo att flytta hemifrån haha!
Nico den snippan ska ju till Thailand på fredag, och när man säger det så känns det helt plötsligt inte lika ballt att glida till gbg.. haha fan

menmen, nu ska jag käka frulle och sen klä på mig så mycket kläder så jag knappt kan gå och sen gå ut i stallet. USCH jag vill verkligen inte.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0