In my head I see you all over me

Kan inte sluta lyssna på den satans låten, haha typ 50 gånger i rad lyssnar jag och sen kan jag vara utan den i typ 10 minuter och sen måste jag lyssna igen.. eller ja ungefär.

Senaste veckan har jag kommit på att mina vänner inte stöttar mig till 100% när det gäller mina kärlekar. Jag menar, vad är det för fel att tycka att Marilyn Manson är sexig? Han är definitivt inte snygg.. Bara sexig, ni fattar? haha! Iallafall så låter det på mina homies som att jag har sålt mig till djävulen typ..
Och varje gång jag säger någon liten elak kommentar till någon får jag höra: ahhmendurå, du är ju kär i Marilyn Manson HAHA!
-Marre vafan gör du, du är så jävla seg på att svara
-ahhhmenduuuurå, du är ju kär i Marilyn Manson
EH?
Jaa, alltså ni ser det kan liksom handla om vad som helst egentligen.. Kanske skulle ha hållt min crush lite hemlig, haha! Jag får ju lida som en jävla toalettborste för min kärlek liksom.

Jag menar, vad väljer ni egentligen? Skulle ni hellre välja killar som ser ut som små troll, typ Robin Bengtsson, Zac Efron och typ HAHAHAH frisören Bobby!? (ingen aaaaning verkligen varför jag valde just dom tre heehhehe JOHANNA) Nej, klart ni skulle välja Lil Wayne, Marilyn Manson och typ Joel Kinnaman istället! Okej, mina tre kanske inte är sådär skitlika varandra, men dom är fan heta alla tre. SÅ .
PUNKT
JAG
HAR
RÄTT
.

Imorrn är det fredag och det betyder hello helgen!
Sen helt plötsligt kommer det vara måndag igen... så ja, jag vet inte om jag ser fram emot helgen.

HAHA fan va depp
Idag ska katten vi hitta åka hem, kommer gråta en pöl

peace

Kommentarer
Postat av: vickan

förlåt att jag inte stöttat dig vännen, men när det gäller joel kinnaman så håller jag med att han är HET! Och inte vet jag om man kan åka båt efter delfiner på kolmården, kanske simma med men åka båt? det låter lite knasigt.. men ska definitivt kolla upp det :)

2010-02-11 @ 23:25:24
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0