Hur tänkte dom här?

HELLOOOO? Har ont i magen. Har det svåraste valet i mitt liv framför mig. Hur jag än gör så blir det ändå fel på något vis. Känns så jävla hemskt. Känns verkligen i hjärtat att jag kommer svika en av dom sakerna jag älskar mest här på jorden liksom! Kommer säkert bli straffad eller så på något vis...

Hur fan ska jag välja när dom visar So you think you can dance och finalen i PH samma fucking tid!? Mitt liv rasar ihop! HAHA

Blir ett jobbigt beslut, får se om jag överlever kvällen. Annars vill jag säga att det har varit trevligt att blogga och ni jävlar suger på att kommentera.

I don´t really care where you live at, just turn around boy let me hit that

Don´t be a little bitch with your chit chat, just show me where your dick´s at

ÄLSKKAAAAAR låten faktiskt, och hon är så jävla snygg! haha!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0