hjärndöd?

Ibland vet jag inte riktigt om jag är gjord för ett liv på denna planet. Det var nog ett tecken att jag är född i Mars-Jag hör hemma där!

Sitter vid mammas dator för jag hittade inte min mini-dator (letade sjukt länge) (5min) iallfall så gjorde det skitont att sitta i datastolen efter några minuter. Min röv liksom domnade bort på ett ganska oskönt vis.
yes, jag sitter på minidatorn.

Jag är så jävla dum.
Tur att jag är glad ändå.
Snart kommer Victor det ägget, ska kasta räkor på honom när han kommer. Bara för att jag kan!!!!
Och inatt ska jag pilla in ärter i näsan på han :D
Nej men jag har inte träffat den efterblivna lille pojken på rätt länge så det blir fint de. Han ska förövrigt bara med till Gbg för att ragga brudar. yes!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0