hejdå

Inatt kommer mitt hus blåsa bort, jag kommer ligga naken och exposed på vägen och bli översnöad innan jag ens hinner blinka med höger öga. Mina tår kommer ramla av en efter en och sen kommer jag drunkna i snö.
Ja men så tråkigt då.
Idag har jag haft världens huvudvärk, kan inte komma på aaaalls vad det kan bero på. haha!
Det var kul igår iallfall, jag gillar mina bruttor.

Anja va rädd i backen idag, typ som jag är när Adam ska skjutsa mig och Marre någonstans. Ni vet, rädd att man ska dö eller göra illa sig.

gnatt
peace

Kommentarer
Postat av: NICOLINA

haha "naken och exposed", är det du som är den nya hollywoodfrun?

2010-02-22 @ 13:11:55
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0