Han är snygg Mattias, jävlar vad snygg han är

Jaaa så låter det här hemma i tv-soffan. Har precis kollat klart på Taken med mamma, andra gången jag ser den filmen och den är så sjukt bra! HAHAHAH fast Pilly, mamma fick också damp när tjejen springer som en jävla tönt hela tiden, du vet? haha!
Så nu slog vi på tv4 och MJAHUHU Mattias är brutalt snygg alltså, haha.
Fast dom där kläderna dom har på sig när dom dansar är så jävla äckiga, haha skulle vilja bränna upp dom och kasta ut dom i havet och aldrig mera se dom liksom!

Red Puma och Timmy i ridhuset idag, joggade bara Puma och hoppade Timmy lite, han var sjuuuukt fin. Haha nu suger det att jag är för gammal.

mjaaarå jag vet inte vad jag ska skriva mer.
hörs imöra

peace

Kommentarer
Postat av: p

vem får inte damp! haha :D

2010-02-06 @ 03:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0