give me some cash

Jag är så brutalt fattig just nu. Eller egentligen är jag inte det, men jag får inte använda mina cash till något alls. haha! Måste spara till Gbg och till Rhodos. fiiiifan assoo.
Så bara därför så vet jag MASSA av saker jag vill ha, typiskt.

  
VILL HA HA HA HA.
Höll på att skita på mig när Nico visade den här sidan med kläder och jag kollade på en tshirt och såg att det var WAYNE på den! Kan inte ladda upp den nu, men när det går gör jag fan det. Den ska jag verkligen ha



SNEELLLA GE MIG LITE PENGAR GUD

peace

Kommentarer
Postat av: GUD

Kära Caroline Englund, min undersåte



du har inte skött dig tillräckligt bra i skolan, så pengarna får vänta. Var glad att du har kvar ditt studiebidrag



Med vänliga hälsningar, yours sincerely / Gud

2010-02-11 @ 23:32:16
URL: http://nicolinae.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då.

Bloggen är Sveriges tredje största hästblogg och har läsare från många olika länder.



Kika gärna in och kolla om du också gillar den!



PS. Om du gillar smycken så missa inte tävlingen jag har på bloggen. Där kan du vinna ett fint smyckes-kit från självaste Tiffany & Co.

2010-02-12 @ 15:34:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0