Freeeeedag

Äntligen fredag, satan va skönt!
Sitter i kritrummet och har samhäll och jag gör fan inte mycket för tillfället haha.

svenskan var så jävla rolig imorse när Odis fick en enorm damp-attack! AHHAHAH JAG DOG! Först kastade han en fet bok på bänken och sen började han skrika som en galning! NI FÖRSTÖR JU ALLT, VA TYYYSTA. Så fortsatte han aslänge så man fick skavsår i öronen typ. Sen helt plötsligt gick han ut ur klassrummen och alla började verkligen asgarva, jag trodde jag skulle börja gråta så mycket skrattade jag faktiskt. Det var kul. Tummen upp för dig Odis, snälla gör om det snart så hela klassen får se :D

Johanna fyller 18 idag, grattis till den lilla rosa prinsessan:)

Slutar tio i tre, fyfan en timme kvar. Då kommer mami och hämtar mig så ska vi glida och hyra film som vi ska kolla på ikväll. Sen ska jag hem och rida, fifan.

JAAAAAA vi ses
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0