wuhuuuuu!

Hovslagaren kom vid 9, IN THA MORNING liksåååm WOHUUHUUH! Rånöjd för att jag inte hade vaknat i onödan slog jag klackarna i taket och hjulade och gjorde frivolter hela vägen till stallet...
okej jag ljög.. KP frågade om jag hade festat igår, och om jag inte hade sovit nått inatt.. KUL att höra när man somnade elva liksom, KUL KUL att se risig ut. japp highscore som jag själv skulle sagt, därför säger jag det.

Nu sitter jag och dricker smoothie haha så jävla fult ord smoothie är. Hatar när man ska säga det högt för man låter retard! Är lite sur för när alla andra gör smoothies (HAHHAHAAH) så ser dom så jävla goda ut och när jag gör dom så ser det typ ut som att jag har malt ner en liten griskulting blandat med mjölk.. såå.. säg bara till om ni vill att jag ska kirra en till er :)
Kollar på massor med musikvideos från lilleee Eminem också, för bra. Är kär i videon till Love the way you lie. Jag skulle vilja vara Megan Fox i den.. Okej kanske inte när hon blir slagen heheh, men annars han är ju så jävla snygg jag dör haha :) Han spelar ju i Lost och när han dog där så dog en liten bit av mitt hjärta typ, aouutch charlie that really hurts! (askul att han hette charlie i lost) jag är så rolig :D

Kolla här, jag är inte bara rolig utan jag har en kondition som inte är utav denna värld! Mer vältränad brud får ni leta efter! Här har jag alltså cyklat i 25 min... hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0