tröttttt

Skola snart och jag är så brutalt sjukt jättetrött haha! Jag brukar alltid gå och lägga mig vid typ elva innan skolan, och igår var jag uppe till halv två och det funkar fan inte för mig hahaa jävla sengångare på morgonen liksom.

Nu har jag lite problem också för jag tror att den första lektionen vi har idag inte står med på mitt schema så jag vet inte när vi börjar hehe. Men nu har jag ändå missat första bussen, så finns inget att göra åt det liksom (Y) grejt

sen ser jag ut som en pudel i håret idag också, jättefint. eller vänta.. nej det ser ut som skit men jag pallar inte fixa deeeeeeeeeeee


nu sa jag borsta gaddarna och sen lägga mig och kolla på mtv tills bussen kommer.
hehehehejjjjdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0