tre?!?

Halllååå vart tog sommarlovet vägen?! Fan imorrn är det ju bara 3 veckor kvar och sen börjar skolan! Tre veckor är ju ingenting! Nu får jag panik över att jag måste göra massa saker, och panik över massa saker som jag har sagt att jag ska göra i sommar men inte hunnit göra. ÅHHH hatar sånt :(

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Red ut på Trixie och red Mille på ridbanan, fixade stallet och sen har Magnus varit här och skott Puma och Trixie och verkat Singla. Fyfan vad vidrig Puma är alltså haha, världens diva! Fick stå och mata henne för att hon skulle vara snäll.. låter precis som den gamla tjocka jag HAHA.

Ska nog ut och springa en runda ikväll efter att jag har tagit in hästarna, har fan brutal ångest över att jag har käkat salta pinnar idag.. PLUS att jag käkade vitt bröd och det har jag inte gjort på länge. Lär skärpa mig. piskkkk annars!

Resten av veckan ser inte ut att bli mer händelserik heller.... HATAR att mamma jobbar länge och HATAR att jag inte har körkort! Ska försöka träffa Marre iaf, sugen på att glida till Uppsala!
Tjurar över att jag inte passar i gult heller.. Hittade fetaste tröjan på modekungen.se men hur kul är det att köpa den och sen se ut som ett riksmongo i den. önskar jag hade marre eller pilly färg :'(


Nått jag däremot skulle passa i (10000% säker) är denna;
bara att börja övertalningen, lovar att hålla er uppdaterade med hur det går liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0