smärta

Igår trodde jag seriöst att det var den sista dagen i mitt liv. Överdriver verkligen inte, aldrig i hela mitt liv har jag haft så sjukt ont! Inte ens när jag bröt bäckenet hade jag så ont. FYFFAAANNN! Världens kramper i magen, spydde som en gris och benen vek sig. Skitläskigt! Fick ligga kvar på sjukan över natten. Ska tillbaka nästa onsdag också.. Vill att dom ska hitta nått så dom kan fixa skiten :(

JAARÅÅÅ och så hade jag sötaste rumskompisen HAHA. Asgammal tant som seriöst snarkade som 20 snubbar. Kunde inte sova ett skit, så atte nu är jag skapligt trött så min busstur får vänta tills imorrn.
mjjja

Jag uppdaterar endast bloggen för Vickans skull idag, hon är mitt enda fan liksom! haha
Men har inte nå kul att skriva så känner att hon kommer bli besviken :( boohooo baaad corry

peace

Kommentarer
Postat av: vickan

jag är nöjd med inlägget haha! var mest nyfiken på vart du höll hus inatt. hoppas att det inte är nå allvarligt kompis!

2010-08-18 @ 22:31:31
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0