rubriken hejhej

tju

fifan ikväll ska jag sova tidigt, haha vettefan vad det var med mig inatt, aspigg och kunde inte sova ett skit!

Igår så var jag och mamma till Västerås en sväng. WOHOOOO va med kläder jag hitta alltså, rånice! Fick två par jeans, två tröjor, en skjorta, ett par converse, ett par typ kängor eller vafan man kallar dom och en jacka, asfett!
Sen åkte vi till Hamre och köpte nya tyglar och lindor till Puma, sweet de med :) Sen åkte jag till Oskar och sov där och kom hem i morse AStidigt, somnade om hemma, åkte till Sala, red, fixade grejer tills tävlingen imorrn och NUUUU ska jag snart duscha hästarna och sen ska jag fanimig sova!

Imorn blir det tävling i Högbo, Trixie går en 110 och Puma går 110, 120. Sen på kvällen blir det Emmas house med nåra snygga tjejer och sen ska vi till Hebycity, woop. Kul att jag käkar penicillin, men det tänker jag leka att jag inte gör :D
Nu är det alltså sista helgen på sommarlovet och den ska vi fan göra jävligt bra. okeejjjjj

peace dudezzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0