poetry

I'm wrapped around your finger
I'm digging in the dirt
I'm so deep into this shit I can taste the earth




Finns ju så brutalt mycket fina låttexter nu alltså, känns som att jag ska kirra en text-blogg där jag bara skriver sånna liksom haha! Näerå men ni får stå ut!

Vet ni?
Idag är det inte ens två veckor kvar tills skolan börjar, och det känns förjävligt. Förstår ni det era rackare? Det känns typ som att mitt liv tar slut och jag blir slav under ksk-piskorna. Jag är rädd nu.
Im scuuurrrd

ska ta och sätta på mig mina rosa sneeeeakers och glida ut i stallet och ge hästarna lite hö, det ska dom väl ha liksom. Sen ska jag duscha och invänta so you think you can dance, bara för att det är så bra dedär.
José, jag älskar dig. Du är den perfekta killen för mig och om du ser detta så .. call meee!

hhe
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0