måndag

Jag hatar inte måndagar lika mycket nu som jag gjorde förut. Har fetaste sovmorgonen till klockan ett, det är ju nästan så man kan vara ute och festa på söndagen, bli bakis och hinna börja må bra igen innan skolan börjar. Eller ah, kanske inte riktigt, men typ.

Ska snart ut och fixa klart stallet, aschill att slippa göra det när jag kommer hem, då kan jag bara rida istället.

HAHA och jag bryter ihop så hårt av vad jag fick höra i lördags, det är typiskt Sala. Undrar vem det är som inte har nått eget liv och måste hitta på saker om mig, det skulle jag vilja veta :) vore skojjjj


ahhhhh jag är tröttis, och så måste jag duscha sen också och det är så jobbigt :( Hatar att duscha verkligen!
(nu kommer nico hata att jag skrev tröttIS) hehehehe.
Förresten så vart Nico lite luuuurad igår av mig och Erik, det gjorde vi bra. "Hon ser skitledsen ut, hon är skitsur" hahahahaha det gjorde min dag lite :D

ska kliva ur min jättesköna säng NU, eller om en minut eller två.



en suuuperjättesöt bild på janikhoe och moi förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0