jävla pain-natt

guuuud jag dör, min nacke och rygg är helt fuckade! Har inte kunnat sova inatt för det har gjort så sjukt ont. Har legat och varit skitsur bara.

Vad jag har gjort med nacken? hehe. Skulle ta in en häst från hagen, och det är lite nerförsbacke där man ska gå, och det hade regnat så det var jättelerigt och halt.. och jag halkar såklart och ramlar baklänges och det smäller till som fan i nacken, skitvidrigt. Sen på kvällen blir det inte bättre av att jag springer in i en dörr heller. VAFAN??!! Har ont typ enda från röven upp till huvudet, plus att jag har världens huvudvärk. Så nu vet ni vad jag ska göra hela dagen idag, knapra roliga piller så jag mår bättre liksom.. haha neeerå, eller jo det måste jag fan göra om jag ska kunna rida!

Fattar fan inte hur jag lyckas med allt, är skaaapligt trött på migsjälv.

piller sen sova, yeeeeees
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0