hets

Fyfan så drygt, har inte sovit ett skit inatt. Har hetsat sönder och kunde inte ligga still en sekund. FETT jobbigt, kommer vara skapligt trött idag..

Ferat måste vara världens bästa kille seriöst, igår kväll kom han hit med sallad och cola till mig för jag va ensam hemma och ashungrig! Han träffade sin blivande wife också, Pink. alltså.. en hund.


Idag vet jag inte riktigt hur det blir, antagligen blir det Vässan med Fanny och Marre. Om nu Marre har skjuts in till Sala så hon kan ta Fannys och deras bil. haha, rökis bilen! Anledningen till att det rök om bilen var att FANNY hade kollat oljan och sen glömt att sätta på locket så det var olja över hela motorn. HAHHHAHAH jag döööööör!
Ikväll får vi se hur jag gör, lutar åt en bussresa liksom men vi får se.
jaaa och va mer liksÅÅMMmmm

ÅHHH javisstja! Pratade massa med Hedda som har köpt Timmy igår, det går superbra och på söndag ska dom tävla för första gången :D Min lilla prins Timmy :*



och min prinsessa Puma :))


haha jag döööör kolla va brun jag ser ut! Jag ser ut som Pilly :D:D:D asnöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0