Hejdå min fina fina sommar2010

Har varit den bästa sommaren i mitt liv hittills. Bäst av 19 styckna liksom, det är inte illa! Känns sorgligt nu haha, kommer sakna sommar2010.
Jag snor av Nico och gör en summerlist, såhär bra har min sommar varit:

Har du druckit tills du spytt?

Börjar bli tradition på Rhodos nu, men bara där. haha
Sårat någon?
Det tror jag nog icke, hoppas inte deee :(
Förlorat en vän? Nej :D
Träffat nya människor? Ja och det är bland det softaste som finns :)
Kysst en främling? haha ja
Tagit droger? alkohol är väl en drog liksom?
Haft en sommarflört? kan man kanske kalla det, jag vet inte. veeeeeeeet inte nej
Gråtit? jaaa, fast inte alls mycket :D
Skrattat tills du kissat på dig? alltså, finns det verkligen folk som har gjort det? inte jag
Varit vaken en hel natt?
ja :)
Solat? yeaaahh
Badat?
ja, men inte i sverige
Haft ett förhållande?
nej :( boho
Gjort dig riktigt illa? hmmmm nej
Gjort några nya piercingar/tatueringar? nej vilken ångest :(
Läst en bok?
Nej
Skickat sms till fel person med flit? haha nej tack gud
Suttit vid datorn en hel natt? nej
Näckat? haha klart som fan jag har näckat nån gång
Solat naken?
näe
Fått utegångsförbud? nej jag är så skötsam
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? skulle jag aldrig göra!
Varit i slagsmål? näe, inte på riktigt HAHA
Pussat någon av samma kön? hahahaha JA
Sjungit högt på ett berg? va? haha nej
Kysst någon i regnet? neee
Kysst någon i skogen? nu bryter jag ihop hhhah, ja det har jag
Kysst någon du inte borde? det kan man ju verkligen säga.. cp corr
Tappat rösten? nej
Varit på festival? Nej:(
Gått upp i vikt? nej
Gått ner i vikt? JA :D
Bränt dig? ja fyfan låren och fötterna på Rhoddan
Fått en ful bränna av kläder/smycken? typ av tshirts
Varit utomlands?
Rhodos som sagt
Gjort ett bra köp? massor
Tagit upp kontakten med en gammal vän? haha ja det kan man nog säga att jag har
Haft skadeglädje? hhhaha om jag har! underbart
Sovit under bar himmel? neee
Vad kommer du sakna mest? allt, alla kvällar och nätter. SOMMAREN
Har du svarat ärligt på alla frågor? dom flesta ja ;) nu får ni nått att klura på liksom , hehehehehh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0