heeeejhej

Jag svettas och fryser samtidigt, men jag är inte sjuk. Det är konstigt de där.
Har ridit Puma och Trixie idag. jaaaa.... och varit i skolan. Det var bra var det, jag gillar min klass himla mycket :) Vicky drar till Turkiet inatt, hoppas du får det grymt ma friend! :*

Nu sitter jag och kollar ut genom fönstret och svär högt för att det regnar och jag ska gå till bussen om ett litet tag för jag ska hem till min kåMpiZZ Ogge serrni. bläääää och när man är född med mitt hår på huvudet ser man ut som svinto när man går utanför dörren. skitdrygt!
Näe, fett jobbigt hörnenini


heeeeeeeeeejdå då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack fella =D det blir nog super. Ska supa,sola och dö åt dig och co. Ses på torsdag! :) love

2010-08-31 @ 17:44:53
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0