allra sista på allra sista

Sista dagen på sista sommarlovet, kill me. Jag mår seriöst dåligt när jag tänker på det.
blä

Kom nyss hem från el city, fikat med Johanna och Vicky :) Himla vad söta dom är dom små rackarna! Skvaller från sommaren är alltid lika kul, men iår är det fan värre än vanligt. Kan inte fatta vissa grejer man gjort alltså. Sjuuuukt.
Men gjorda saker är liksom gjorda vad jag har fattat, så man kan inte gå och ångra skiten heller haha. Bit ihop liksom.

Nu väntar jag på att hö-folket ska börja droppa in haha, och sen ska jag rida för sista gången, på den sista dagen, på mitt sista sommarlov. HAHAHAH jävla ångest dudes!

Sen orkar jag heller inte med mig själv, kan ju säga att min buss-fobi inte blev bättre idag. Jag lyckas alltid, jämt och heeela tiden. pinsamt

Byta om lär jag göra, och slita av fake-håret och min mask av smink, nu kommer liksom den nakna sanningen fram, och den gillar nog inte nån. Eller ah, jag håller den hemlig för dom flesta, sen finns det ju nåra stackare som varit med om skräckupplevelsen med att se mig utan smink speciellt på morgonen. till er alla - förlåt så mycket.

arå orkar inte jiddra mer nu, har ändå inte nå kul att säga tihi.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0