Wallander vs Johan Falk

Om man ser det så, ja då förlorar Wallander med horse-längder! Ändå sitter jag och kollar på det nu, eller ja just nu är det paus. Först tänkte jag skriva att det är iallfall en sak som är bättre med Wallander och det är Ola Rapaces hår som är lite halvsunkigt och snyggt, MEEEN heeelloooo FRANK WAGNER! Att jag inte tänkte på det, herregud Corr är du dum i huvudet eller?

Imorrn är det skola igen, känns sådär alltså. Ligger efter så sjukt mycket i vissa ämnen så det lär bli fett jobbigt fram tills sommarn kommer. Och sommarn borde komma snart. Sen blir det ju inte bättre av att jag måste vara ledig från skolan en hel vecka. f to the uck
Har körlektion imorrn också, måste komma ihåg min alkohol-pinne, har suttit och slickat lite på den nu också, det var roligt tycker jag. Veeerkligen. Alltså jag borde verkligen skaffa mig ett liv.
På riktigt, vad är det för fel jag har?

Sen vill jag ha nån som tycker om mig, vart hittar man en sån? Ska kolla på ÖB, bättre än så får jag icke.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0