Vi som åker kickbike och skiter i allt!

Lätt den bästa gruppen jag är med i på facebook. Och nu är jag påriktigt jättesugen på att åka kickbike, det är ju asroligt! Ska ut och kolla i garaget om min gamla fina silverpil finns kvar. (ja jag döpte den till Silverpilen när jag var mindre) Den är jättefin verkligen, men jag tvekar på om jag har den kvar :( Ett annat litet problem jag har är att det inte finns någon asfalt eller hur det stavas här hemma :// Och som ni andra erfarna kickbike-åkare vet så är det räääätt omöjligt att susa fram på sin kickish på grusvägar.. Det slutar liksom aldrig bra.

Synd.. Jag var sugen. Vi lär ta det i sommar, nån som är på?
I sommar kan jag ju inte rida så då ska jag göra andra saker. Kickbike och Skateboard. HELL YES
Måste tillägga att jag en gång i min ungdom var en mycket duktig skateboard-fantast. Eller ja... Jag kollade på mycket bra när Anders och Johan åkte.

skitsamma för nu ska jag ut och rida, det är kul det!

Plus att jag är lite nervös över beskedet om Pilar och Marre och alla andra viktiga människor har överlevt studentkryssningen. Vore ju chill om dom gjorde det.

Ja och snart är det bara två månader tills vi glider iväg till Rhodos, tiden går rätt fort när man väntar faktiskt. Ska sola lite solarium innan så inte solen reflekteras sen på Rhoddan. HAHA

peace ma friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0