TAAAGGGAAAAA

Tagga tjejeeeer imorrn kör vi som faaaaaaaaan!!
Helvete, det som händer på båten stannar på båten även för er med pojkvän!
Faaaan vad jag är taggad alltså, nu kör vi och yyeeahhh nu tar vi studenten snart!
Studentkryssningen kommer bli vild, fan lets go hoes!


eyy fan vänta, jag är ett år förtidig.

nu ska jag typ dregla och lägga mig i fosterställning.
peace

Jag önskar er som åker på studenkryssningen imorrn all olycka. Hoppas ni får skittråkigt och att alla behåller byxorna på. Hoppas ni får hälla ut all sprit och att ni måste gå och lägga er kl 10. fan ta er.


Kommentarer
Postat av: Pilly

sv; tacktack :D ja men saker var det att jag kollade bara i en halv timme och ville böla som fan! haha

2010-04-06 @ 10:05:30
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0