sweet

Fan va sweet alltså, mina mörkblåa tretorn stövlar har ju gått sönder så vi fick skicka tillbaka dom och så ska jag få ett par nya (ALLTSÅÅÅÅÅ köp inte tretorn dom suger arsel) och nu så fick vi ett sms om att det var slut på mörklåa och så frågade dom om det gick bra med ett par bruna :D SWEEEET, jag ville ju ha bruna och allt :D

Sen så funtar jag på om jag ska köpa en ny hjälm, min ena gpa är ju sönder och jag dör i min fula JW att rida hemma i haha, den är så jävla skabbig!


Kanske en sånhär, kostar 3750 typ. Inte så farligt, och fett snyggt med läder. MEEENn jag måste kolla så den inte är skitstor och ful när man har den på sig haha:D
Erika har en sån tror jaaaa :) Lille grisen :)


hahaha och idag ska jag ringa Marre och Pilly och tala allvar om studentkryssningen. Fick ju rätt spännande sms igår om jag säger så:P Klockan var 10 på kvällen och dom var hemma... och fulla... hahaha :D
Jag märkte direkt att Pilly var full eftersom hon skrev ett hahaha HA för mycket, det brukar hon inte göra :) haha! Och marre svarade på mitt sms såhär: nej nej nej nej nej nej, lullig fortafarnd!!!!eee

hahaha :D Nästa gång det är studentkryssning är det min tur, eller våran tur. Äntligen va haha! Det kommer bli det värsta året för båtpersonalen, det kan jag svära på!


Har redan skrittat Trixie, jävligt bra gjort va! Ska ut och rida Timmy sen och ikväll blir det träning med Puma :)

peace dudes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp för fan den Corr :D

2010-04-17 @ 19:27:32
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0