pain!

Hade äckligaste krampen i magen idag i skolan, så jag (eller vicky) avbokade körlektionen och åkte hem istället. Har tagit ett roligt piller så nu mår jag mycket bättre, haha:) Så jag kan iallafall rida idag, skööönt.
Ikväll ska jag plugga historia också, inte så skönt.

Förresten är jag lite glad också, för jag kommer få 1000 spänn jag egentligen gjort av med :D Hade beställt och betalat en tävlingsskjorta, men den fanns inte kvar med långa ärmar, sååaattte jag fick tillbaka cashen :D Skönt, nu har jag typ pengar till Grekland och så :)

Och fan vad fint väder det är, hade skinnjacka idag och ändå svettades jag när jag gick från bussen. (det var pga värmen och inte min dåliga kondis) hheheh.

NU ska jag ut och rida Trixie och Timmy och sen ska jag till Sandbrings och rida Puma på deras perfekta ridbana.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0