Im in happyland

Jag är så brutalt glad! Skulle typ vilja ställa mig på ett berg och skrika ut hur glad jag är! DET BLIR INGEN OPERATION FÖRNS I HÖST! Alltså jag har aldrig varit såhär glad :D Nu kan jag tävla hela sommarn och rida som vanligt, wiwiwiiwee! Mitt utbrott lönade sig, haha fyyfan ni skulle ha hört mig!

Annars är det typ som vanligt, jag blir mobbad i skolan och så vidare, men jag är van så att jag överlever LIKSOM.

Idag käkade jag, Johanna och Johannas löver Oskar JAO årets första glass, alltså en sånhär kall glass.. Ni vet? Alltså jag vet att alla är kalla.. Men en Rullo eller vafan den heter? SKITGOTT! Och en cola på det så var dagen räddad!

Vad har jag mera gjort idag? öhhm. JO jag red på våran ridbana för första gången för i år också. Fan va sweet att kunna rida där:) Puma hade några mindre utbrott men var i stort sätt fin hela passet :) Timmy red jag ut på, han var crazy men jättefin :) Trixie vilade den rackarn.

heheh DH väntar!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0