Det är så kul att sitta hemma

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Brunt halvlångt hår, bruna ögon, KEPS så håret liksom sticker ut i nacken och på sidorna, stora men sschnygga kläder, piercing i tungan, och i mitten och på sidan av läppen och tattueringar på hela ryggen och armarna och nu dör jag när jag ser honom framför mig HAHA
2. Har du fått en kyss den senaste veckan?
nej :( BOOHOOOO haha :D
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
mamma
4. Hur lång är du?
166
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Sista Johan Falk filmen, FRAAAANKpusspuspusssss
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen
haha bästa jag hört på länge!
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
skicka sms, ringer bara i nödläge eftersom jag lider av telefonskräck haha
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda
9. När såg du senast din mamma?
nån minut sen
10. Icke godkänt i något ämne? -
Naturkunskap B
11. Mvg i något?
Nixpixxxx så duktig är jag inte
12. När vaknade du idag?
Åtta, eller då väckte klockan mig
13. Vilken är din favoritplats?
Grekland älskar jag. Och ute på Cross countryn på Irland, seriöst det finns inget finare. 
14. Vilken plats föredrar du minst? -
Manfreds och Odis klassrum
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? -
Då bor jag på Irland på en gård med hästar och en kille som ser ut som en elak jävel fast han är hur snäll som helst. Och så har vi precis kommit överrens om att aldrig skaffa barn. LOVELY
16. Hur stor är din säng?
120
17 Vad sover du i?
trosor och ibland tshirt
18. Hur många kuddar har du i sängen?
nu har jag 3 men brukar ha 5
19. Var har du bott/bor?
Västerbykil och nu typ Sala haha
20. Tycker du om kinamat?
älskar
21. Tycker du om kaffe?
USCHFYFANBLÄURKYÄÄÄÄÄÄK
22. Vad dricker du helst till frukost?
oboy in my heart
23. Kan du spela poker?
verkligen inte
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Näe inte vad jag kommer på
25. Vill du ha barn?
nejnejnej
26. Kan du några andra språk än svenska?
engelska kan jag, sen kan jag ytterst liiiite spanska och så kan jag svära på irländska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nu ska vi seee... JA HAHA typ 12 gånger tror jag. Fast 10 av gångerna hade med bäckenet att göra. Det är mysigt i ambulanser.. iallfall när man fått morfin hehe
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng HAHA är så jävla rädd för hajar
29. Vad spenderar du helst pengar på? -
MAT
30. Är du cool? -
dum fråga, det vet ni ju redan att jag är
31. Kan du rulla med tungan? -
ja:D kan leo? neeeeeeeeeeee
32. Vem är den roligaste människan du känner? -
Måste nog säga Sandra, helt jävla galen haha :D
33. Vad har du för ringsingnal?-
kommer inte ihåg haha
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?-
näe
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? -
mina vackra strumpor
36. Kan du byta olja på bilen? -
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA NU DÖR JAG och ni fattar inte varför , huuuuuuuuur kul som helst
37. Vilken var den senaste boken du läste? -
aldrig fucka upp
38. Vem delade du senast säng med? -
kommer inte ihåg
39. Dansar du i bilen? -
nej jag är så fet så jag kan tyvärr inte få plats med dans i bilen
40. När var du i kyrkan senast? -
när vi skulle få jullov, alltså julavslutningen
41. Hur många hål har du i öronen? -
ett i varje ehehhe
42. Har du någon piercing? -
nej ;(;(:((((((((((((8 jag vill ha i tungan och läppen, men min mamma vägrar betala hästarna och skit dååå jädrarns va haha
43. Har du någon tatuering? -
nej, men det ska fixas.. när jag blir tätare
44. Gillar du någon just nu? -
tror jag nog inte neeej :)
45. Har du provat droger? -
inte vad jag minns haha
46. Röka eller snusa? -
röka
47. Har du pojkvän/flickvän?-
näe, men man ska tydligen ha det nu har jag hört om man vill vara COOOOL
48. Vad är ditt mobil nummer? -
hihi deruuu
49. Vad ska du göra ikväll?-
jag ska sörja att inte jag är på kryssningen, och så ska jag kolla på tv
50. Har du några syskon? -
nej
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?-
abbonemang kallas det som alla balla har

HHEHEHEHHEHE jaaaa ni

peace


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA du verkar helt, helt underbar! :)

2010-04-12 @ 17:01:56
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0