bohooo

Igår grät jag från klockan halv fyra till klockan elva. Jag tog ett uppehåll mellan åtta och nio. Först kollade jag på Pearl Harbour, trodde jag skulle avlida helt, fyfaan vad sorglig. Sen kollade jag på The Notebook, finner inga ord för den filmen. Den är så sjuukt underbart svinbra! Sen var det ju Johan Falk, och jaa jag kanske inte bölade för att filmen är sorglig liksom, men på slutet när Franks tjej drar med barnet då bröt jag fan ihop och låg och slet håret av mig. Tårarna sprutade verkligen och jag försökte samtidigt "prata" med Frank genom tv-rutan HHAHAH. -Fraaaaank, jag vill ha dig ändå. Lilla älskling det blir bra. Okej, jag kanske var lite patetisk men det är tillåtet.

Idag har jag hittills städat i stallet, eller okej jag har bara plockat undan lite så man kanske inte kan kalla det för att städa. he he he.
Ska rida Puma senare :) Min grisekno

HAHA juste, imorse när jag kollade på tv så var det en riktig äkta människa som hette PONNY PALM!! HAHAHHA alltså han hette PONNY. Fattar ni hur roligt det är??!! Och så heter människan Palm i efternamn också. Ponny Palm, my mään!


PONNY PALM ÄR SNEL PÅNI

peace dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0