14

Om 14 dagar är jag på sjukhuset i Uppsala, då sitter jag säkert och är skitsur för att jag måste ta blodprover vilket är det absolut värsta jag vet! Finns inget värre, gör så äckligt ont så man dör ju! haha som när jag bröt handleden på Irland för 6 år sen, då när jag kom till sjukhuset fick jag inget smärtstillande för att Padraig som hade typ ansvaret för mig hade inte kommit dit än.. (på irland fick man tydligen inte ens ge smärtstillande innan han hade godkänt det helt psyko) haha så jag låg med sneknullad handled i 3 timmar och väääääntade. Visst det gjorde skiiiiitaont men jag grät inget, och sen hahah när jag väl skulle få smärtstillande genom världens fetaste spruta fick jag panik och grät som en jävla tok, och svor åt dom på svenska. -I´m sorry babe I don´t understand swedish sa äckeldoktorn och då fick jag ännu mer damp och kallade honom rätt fula ord för VAFAN han ska inte kalla mig babe.

haha, men alltså Irländare är schöna peeps. Asrolig sjukskötare eller säger man sjuksköterska fast det är en kille? När jag bröt bäckenet (ehehh också på irland) så tror jag att jag vart lite kär i en av mina sjukskötare(?) Han var fett charmig och hade krulligt brunt hår och en glugg mellan framtänderna :D haha!
och alla tjej-sjuksköterskor ville klippa av mitt hår för att jag var blond, och det är typ ingen på irland som är naturligt blond , men neejni jag gav mig inte!

haha aaaaaaaaaajjjaaa vet inte riktigt varför jag skriver detta jao. kanske för att jag har brutalt tråkigt och för att jag saknar Irland.. Hoppas jag kan åka dit i höst, ska kolla med p-gubben och så :) Om jag får komma tillbaka, jag gör ju fucking alltid illa mig därborta ;) Handledsbrott, bäckenbrott, stukad fot och näsblod i mängder, gotta love corr!

jaaaaaa jag saknar mina fuckade irländare, idioter allihopa så att jag känner mig sjukt hemma där. Dom grabbarna skulle passa in i våran klass... LÄTT! då skulle vi kunna börja snacka riktiga utmaningar med Vicky! hhaha! heeeelt vilda.

jarå nu ska jag sluta jiddra, men jag var tvungen för det känns som att jag ska börja böla för jag saknar Irland så mycket :( Ballaste landet i världen, Sverige suger.

peace

Kommentarer
Postat av: Pilly

sneknullad? ärligt corr, nu får du faktiskt chilla ;D (ska jag säga :D haha)

2010-04-09 @ 04:20:03
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0