utbrott

Får fan både utbrott och psykbryt på skolan, seriöst jag pallar verkligen inte! Ska nog hoppa av spanskan iallfall, tål varken ämnet eller läraren vilket är en jävla pissig kombination.
Och nu sitter jag och försöker hitta fakta om Sigtuna, alltså hur intressant är det egentligen? skittråkigt och inte fan behöver jag vet saker om Sigtuna! Äh, det kommer ändå sluta med att jag gör det imorrn på hålet innan lektionen.. lika bra.

Trött är jag också, ibland önskar jag att jag inte hade nåra hästar. Shit vad skönt, bara komma hem, plugga klart och sen chilla. Men neeeej här ska ridas som faan. Nejdå, klart jag vill ha mina hästar, men jag måste fan få klaga.

Nej, ska väl fortsätta leta skitintressant fakta om siggis då. TOPPENKUL

och sen funderar jag på om jag ska köpa Nicos mobil , tror fan det.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0