This is my life

Fan vad glad jag vart när jag upptäckte att vi inte behöver åka till Västerås imorrn förns kvart i nio :D wahh va skönt!
Då kan jag fixa hästarnas saker imorrnbitti, så jag behöver bara duscha dom ikväll :) fan så skönt va? :D

Har ridit Rickipickisnickisnusk, han var jättefin :D Ska ut nu snart och rida Timmy och Trixie också :)

visst ja, jag tänkte på en sak också.
Varför vill man alltid ha saker som inte är bra för en, eller som man aldrig kan få? Sån är jag iallfall, ju mer jag inte kan få saken haha, ju mera vill jag ha den! Allt från godis till kläder till hästar till killar. haha det suger skapligt mycket! Nej men allvarligt så funderar jag på varför det är så! Det vore ju mycket lättare om det inte var så... jaaaa
hehe. Som ett exempel ville jag verkligen ha en chokladbit igår, men jag hade varit och gymmat och tyckte att det vore ovärt om jag tog den. Men ju mer jag sa till mig själv att jag fan inte skulle ha den, ju mer sugen blev jag. Det slutade med att jag fick slänga den i soptunnan och ha på massa gammal köttfärs över så att jag inte skulle käka den. Är man sjuk då? eller bara riktigt godissugen?

Nu vart jag sur också för jag kom på att nästa vecka kommer bli asdryg! kolla bara
måndag. skola och efter det ska jag till Kamenskys och träna
tisdag. skola och efter det ska jag gymma
onsdag, skola och PLUGGGGG
torsdag: skola och sen till Skästa och träna
fredag; skola, gymmet, och sen rida och fixa tills lördagen
BAJSA NER DIG VECKJÄVEL!

Jag som ville hinna åka till Stockholm! Fan va tjurig jag blir! Jag blir så sur så att jag vill skrika verkligen. Men det vore lite konstigt att sitta och skrika för sig själv. Fast är det egentligen någon som har sagt att jag inte är konstig? nej trodde inte det heller..
bajsa majsa fakkkkakakakd , nu ska jag ut igen. annars får jag skäll. voff

peace

VISST FAN, asbra liten gullelåt, hehehehehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0