söndag igeeen vafan

Det känns som att helgen fan är slut redan på söndagarna. Det är ju totalt skitvärdelöst! Önskar att man kunde stanna tiden och ha lördag veckan runt! Fifan så skönt!

Igår så tävlade jag först Timmy på Sorf, hoppade bara en LA och han var nolla :) Inte placerad, men skiiiitfin verkligen :D
På kvällen åkte jag hem till Marre, och så drog vi till Simon där det var fest. Vi körde nyktert och Marre skulle tävla dagen efter (idag fan!) så vi var bara där ett par timmar. var väl inte speciellt kul heller så.

Imorse gick Marre upp astidigt, och åkte till Sorf! HAHA!
hehe, jag somnade om och vaknade typ vid elva, försökte förstå mig på Marres tv och tog frukost. Sen kom mamma och hämtade mig. hööhöhö såååå du ska jag väl snart ut i stallet, rida två hästar och mocka skit. yeyyy va kul!

Längtar tills nästa helg, den kommer bli jävligt bra. Den ska bli jävligt bra.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0