skit ner dig Picasso, this is Corr

cha cha, corriboii här.
haha, alltid lika roande.

Nej för i helvete inget är roande just nu.
Sitter och försöker rita mitt såkallade drömhus, grejen är att jag verkligen inte kan rita! Det ser typ ut som att jag har bajsat på pappret, så jävla dåligt ritar jag. Eller det ser till och med ut som om en treåring har bajsat på pappret. Förstår ni nivån? Det är så jag vill skrika fulare ord än vad ni någonsin har hört. Jag vill knyckla ihop pappers helvetet och kasta det åt fan. Jag vill hoppa på min penna och jag vill spotta på suddet. FYFAN VAD JAG INTE KAN RITA!

och sen blir jag fucking ännu mer tokig när mamma helt lugnt säger: - men, när man är 18 år kan man inte säga att man inte kan.
FUCK OFF, sanningen och den enda sanningen är att jag inte kan. kan inte, kan inte, kan inte.

Glada jävla tankar, nej fifan!

haha så jävla glad är jag just nu.
eller egentligen är jag på asbra humör, och om det inte hade varit för ritandet hade jag inte använt så fula ord. haha!

Nej, men seriöst varför ska man rita? Leave it for Picasso!


Imorrn blir det gymmet, skööönt. Men jag hoppas inte på en repris från i fredags:P haha fyfan

Ikväll är det premiär för Roast på Berns och jag ska garva mer än vad ni klarar av.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0