shit i helvete, såg nån mig nu?

hahahahahah fråga mig fan inte hur jag alltid lyckas, men lyckas det gör jag!

Skulle ta in Singla från hagen, och så ville hon inte gå över lite lera som låg där hon skulle gå. Så hon tvärnitade och jag skulle dra lite i grimskaftet, men ändå ville hon inte gå. Så jag drog lite mer, och la typ hela min vikt (mycket) på att dra i grimskaftet. PANG låter det och grimskaftet går av, och jag totalt störtar ner på marken! Singla ser ut som ett frågetecken också. hahahahaha! Först spelade jag cool ifall nån hade sett mig, svor lite, spottade och torkade bort all jävla lera som hade fastnat på mig, kollade mig omkring så att ingen hade sett mig. och när jag fattade att jag var ensam så garvade jag så att jag grinade. allvarligt talat det var så jävla roligt, jag måste ha sett helt missbildad ut! hahahahahahh, och det roligaste var att när jag skulle byta om när jag hade kommit in, då ramlade det en hel jävla maskros planta ut ur mina byxor. hahhah! fyfan ja


nu håller jag på med mat, fan vad duktig jag är! Kyckling och ris ;D de ni

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0