sånnadär funderingar

Jag gillar verkligen mammas och mina konversationer. heter det så, det är ett jävla svårt ord!
Iallfall idag så kom vi fram till att det finns snåla föräldrar.

jag: mamma, vet du?
mamma: nej
jag: Det finns snåla föräldrar!
mamma: ÅH HERREGUUUUD kom du på det nu? jag har ett snille till barn TRALALALLA jag har en einstein i huset!
jag: alltså, du behöver ju inte vara otrevlig för att det finns snåla föräldrar, jag menade inte ens dig.
mamma: tönt
jag: idiot


gaaahh, älskar folk jag kan snacka om allt med. typ mamma. haha!

måste tillägga att jag är trött
och svag, svag i benen. Dom typ hänger och dinglar när jag ska gå, eller det lät konstigt men dom släpar efter på ett jävla mystiskt vis. Det började efter att mamma tvingade mig att gå ut med nått äckel och slänga. Efter det är jag skadad, HURT, injured, och kan inte gå. Kan man få ut på skadeförsäkringen tror ni?

IDOL snart, WALLAAHHAHHDHSHAH. Jag vet att Vicky är lika taggad som jag! Nästan så att vi är pinsamma. OJFAN det var Johannas replik, sorry

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bänkad en halvtimme före, får ju inte missa en ända sekund :D

2009-09-18 @ 21:33:21
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0