pain

Fan vad jag har ont i huvudet och halsen :( Och igår så hostade jag som ett freak, så tänk om det är svininfluensan? :O När jag sa det till mamma så började hon bara garva och sa att trynet hade iallfall redan växt ut. Nu förstår jag vart jag har fått min trevliga personlighet ifrån :)

Nej, men jag stannade iallfall hemma från skolan. Har ändå bara två lektioner så det är inte så mycket jag missar. Och fyfaan nu i veckan är det skolfoto, och jag tänker verkligen inte vara med! Det måste vara bland det värsta som finns ju! haha, nejtack säger jag till det! Var inte med förra året heller.. Men nästa år tänker jag vara med för då får vi ju klä ut oss och skit :D

Nu ska jag gå på frukost-jakt. Fan vad jag hatar när det inte finns frukost hemma! Får väl koka ett litet jävla ägg eller nått.. Hur länge ska man koka ägg?

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

8 minuter ska dert kokas, fast 6 minuter går ju också!

2009-09-14 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0