om jag var kille

Satt och tänkte lite bara , ni vet på saker som skulle vara mycket lättare om man var kille. Nu kom jag typ bara på en grej och det är att man skulle kunna gå upp typ jättemycket senare när det var skola. vakna och käka, det enda nödvändiga. Och en grej kom jag på nu som jag är jävligt avundsjuk på, grejen som fick mig att vilja vara kille när jag var liten. Alltså inte själva grejen, utan fyfan vad jag vill kunna stå och kissa. Det måste ju vara asroligt!

En vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år - Jag citerar världens bästa Karlsson (tyvärr inte Ida, hon är nr 2)

Så skulle nog jag beskriva mig själv om jag var kille. eller, ja man nu då.

Men nu var inte turen på min sida och jag blev tjej, det är fan inte illa pinkat det heller.
Eller, vad vet jag? Inte precis så jag har prövat nå annat heller..

äh, märks det att jag är övertrött?
övertrött kl 22 på en fredagskväll, hur illa är inte det? Jag får helt enkelt skylla på allt jävla snor i min näsa, min huvudvärk och mitt munsår.

godnatt människor och djur, killar och tjejer, damer och herrar.
Imorrn är det en ny dag och vi hörs väl då om jag inte har lyckats kväva mig själv i sömnen.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0