kkkkallt

Det känns typ som att man är en eskimå när man vaknar , och att man bor i ett eskimå-land. För jag har ingen jävla aning om vad landet eller länderna som eskimåerna bor i heter. Men iallfall, det är svinkallt förfan på mornarna nu!
Blir ju inte precis lättare att ruppla upp ur sängen då heller, neeeej inte alls.

Idag så stannade jag hemma AGAIN, nej men for real jag har ont i huvudet och så, men jag hoppas att jag ska kunna träna ikväll ändå. Ni vet, vissa saker måste man göra även om man typ är döende. Inte för att jag är döende, utan jag tog det mer som ett exempel. Ni fattar ?

Och sen en läskig sak. Jag tror allvarligt talat att det finns ett monster eller ett elakt jäkla spöke i mitt hus. För varje morgon när jag vaknar har jag rivsår på mig. Seriöst det är ju skitläskigt. Alltså, jag vet att jag är ett jävla as när jag sover, tar all plats, ramlar ur sängen, slår huvudet i väggen så jag vaknar, men inte fan kan jag ligga och riva mig själv? hahha! Grejen är att nu har jag rivsår på ryggen också.. Fan va läskigt.
Jävla kinky spöke dedär..

NUUUU mina vänner och fiender ska jag käka frukost.
Iallfall leta frukost...



gahhh, han skulle jag vilja ha till frukost, lunch och middag.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0