I don´t wanna love you

I don´t wanna be without you babe
I don´t wanna a broken heart
Don´t wanna take a breath without you babe
I don´t wanna play that part

I know that I love you but let me just say
I don´t wanna love you in no kinda way


Musik musik musik , vad fan skulle man göra utan den? typ dö tror jag.

frukosten blev ägg, kokade ägg hur roligt är det att äta på en skala? Smakar ju fan inte ett skit! Plus att jag var tvungen att ringa Marre och fråga hur länge äggen skulle koka. Hon svarade glatt att dom skulle koka i 20 minuter. - Fan vad länge tänkte jag, men om hon säger det så..
Jag behöver inte ens säga vad som hände va?
Säger bara såhär; jag fick koka två omgångar ägg.

fan, nu längtar jag jättemycket tills det blir oktober! eller ja, till vissa saker iallfall :P
Tändläkarbesök och Fystest med Talang till topp kanske inte ligger på topplistan :P haha!
Men jag längtar så jävla mycket tills jag ska till sjukhuset och få en tid för operationen! För nu har jag börjat få ont i min högra handled också för jag överanstränger den :( Plus att jag kommer vara så jävla gullig i gips! haha! nej, men det är bra att ha om typ Leo eller Haglund är för dryga. En smäll i skallen med gipset och dom är genast på min sida.

Är det någon som vet hur lång tid det är kvar tills höstlovet? Jag längtar verkligen! hih
Och förresten så skulle jag behöva lite hjälp på lördag, om nån kan? haha!
Nej, men om inte Ida kan så skulle jag behöva en frivillig motherfucker som skulle kunna hjälpa mig på tävlingarna på sorf på lördag.. För det blir kanske lite svårt annars. haha! eller äh de fixar jag.


when love takes over, alltsååå dom får lugna ner sig med all bra musik. Jobbigt att man inte kan lyssna på allt samtidigt!


 den här tröttnar man ju aldrig på heller. Sean Paul♥ hööhöeööe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0